سی لحظه بزرگ در دوران بازیگری کریستیانو رونالدو (2)

 

باید مشخّص کنیم که «لحظه» کلیدواژه این قسمت هاست و ما دستآوردهایی که طیّ هفته ها و شاید ماه ها به دست آمده اند را حذف کرده و به جای آن ها خاطرات خاص تر، خوشحالی های پس از گلی که در خاطر مانده اند و سایر اتّفاقات را انتخاب کرده ایم. اگرچه این لیست رده بندی شده، امّا فقط خود رونالدو می تواند این کار را به درستی انجام دهد. حال می پردازیم به سی لحظه خاص و بزرگ در دوران بازیگری کریستیانو رونالدو.

20- دریافت جایزه «افسر ارشد ارتش شاهزاده هنری»

 

به عنوان یک بازیکن فوتبال، دریافت جوایز فردی دستآورد بزرگی است امّا اینکه یک کشور تلاش شما را ببیند، مسئله کاملاً متفاوت می شود. پرتغال تا کنون جوایز متعدّدی را به رونالدو اهدا کرده و در این بین، جایزه «افسر ارشد ارتش شاهزاده هنری» در ژانویه 2014 به او داده شد. دیده شدن به عنوان سمبل و الگوی ملّتِ خود، انعکاس دهنده میزان تأثیر رونالدو است و فقط تعداد انگشت شماری می توانند به دریافت چنین نشانه هایی امیدوار باشند.

19- جایزه پوشکاش سال 2009

 

به نقل از وب‌سایت ترانسفر مارکت، رونالدو طیّ دوران بازیگری اش بیش از 450 گل به ثمر رسانده است؛ از ضربات درون محوّطه شش قدم تا ضربات ایستگاهی خیره کننده. امّا هر کس که حتّی ذرّه ای از استعداد رونالدو آگاه باشد، به خوبی از توانایی او در انجام کارهای غیر قابل باور باخبر خواهد بود. نمونه ای از این کار را در قالب جایزه پوشکاش سال 2009 مشاهده کردیم. بر اساس منطق فیفا در انتخاب بهترین گل سال در آن موقع، می توان به درستی آن ضربه در آوریل سال 2009 را بهترین گل رونالدو دانست، گلی که شیاطین را به برد در برابر پورتو رساند.

18- هت تریک در برد 1-4 برابر اتلتیکو مادرید

 

هت تریک کردن در هر مسابقه ای، باید جشن گرفته شود. امّا انجام آن در مقابل بزرگ ترین دشمنِ باشگاه، لایق ستایش بیش تری است. در دیدار آوریل سال 2012 در برابر اتلتیکو مادرید، رونالدو 3 گل به ثمر رساند. وی اوایل آن فصل نیز 2 گل به روخی‌بلانکوس زده بود. این هت تریک همچنین تعداد گل های رونالدو در فصل 12-2011 را از 40 بیش تر کرد تا تبدیل به تنها بازیکنی شود که توانسته در یک لیگ معتبر اروپایی، 40 گل در دو فصل پیاپی بزند.

17- اوّلین بازی در لالیگا

 

اوّلین بازی رونالدو برای رئال مادرید در برابر شمراک راورز در پیش فصل 10-2009 بود امّا باید تا آگوست 2009 صبر می کردیم تا اوّلین بازی اش را در لالیگا ببینیم. دپورتیوو لاکرونیا نه تنها اوّلین تیمی بود که در برابر جدیدترین سلاح رئال در لالیگا قرار می گرفت، بلکه مجبور بود تا شاهد گل زنی رونالدو از روی نقطه پنالتی و برد 2-3 لوس بلانکوس باشد.

16- قهرمان‌بازی در کوپا دل ری در برابر بارسلونا

 

بارسلونا در آوریل سال 2011 هنوز هم تیمی پرقدرت بود. آن ها تحت هدایت پپ گواردیولا به فینال جام حذفی رسیدند امّا این دقیقاً نقطه ای بود که رئال مادرید نیز مجدّداً در حال اوج گیری بود و رونالدو از این فرصت استفاده کرد تا خودی نشان دهد. ال کلاسیکو در وقت های معمول با حساب 0-0 به پایان رسید تا اینکه رونالدو در دقیقه 13 از وقت های اضافه، موفّق به گل زنی شده و رئال را به بردی 0-1 در برابر رقیب سنّتی اش رساند. این اوّلین عنوان قهرمانی معتبر باشگاه از سال 2008 به بعد بود.

15- پیوستن به باشگاه 100 تایی های لالیگا

 

در آغاز، خو گرفتن رونالدو به لالیگا زمان برد ـــــ یا حدّاقل در مقایسه با آمار فوق العاده گل زنی امروزه او، اینگونه بود ـــــ امّا وقتی که وی با شرایط انس پیدا کرد، دیگر شاهد افت او نبوده ایم. در 24ام ماه مارس سال 2012، رونالدو در برد 1-5 در برابر رئال سوسیداد صدمین و صد و یکمین گل خود را در لالیگا به ثمر رساند تا تبدیل به دومین بازیکنی شود که در کم ترین زمان به این مهم دست یافته است. نفر اوّل، ایسیدرو لانگارا، اسطوره باشگاه رئال اوییدو است. حتّی با این وجود، رونالدو در کم تر از سه فصل کامل به این دستآورد رسید.

14- اوّلین هت تریک برای پرتغال

 

ایرلند شمالی تلاش های خود را برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل انجام داده و در سال 2012 در زمین پرتغال به تساوی 1-1 با این تیم رسید. امّا آنچه تعجّب آور بود، پیش افتادن این تیم با نتیجه 1-2 در بلفاست در سوم سپتامبر 2013 بود. شرایط تیم پائولو بنتو رو به وخامت گذاشته بود تا اینکه ناجی از راه رسید. کریستیانو رونالدو بهترین لحظه را برای به ثمر رساندن اوّلین هت تریک بین المللی اش انتخاب کرد و نتیجه را به 2-4 تغییر داد تا علاوه بر عبور از اوزبیو و تبدیل شدن به دومین گل زن برتر تاریخ تیم ملّی پرتغال، تیم اش را نیز به برزیل راهی کند.

13- آمدن به منچستر یونایتد

 

حال که به گذشته نگاه می کنیم، باور اینکه این رونالدوی عضلانی زمانی فقط یک نوجوان لاغراندام بوده و برای عبور از خطوط دفاعی به مشکلاتی بر می خورده، سخت می شود. امّا هرچه باشد، هر کس قصّه ای دارد. در مورد رونالدو، ظهور او با انتقال در آگوست سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد آغاز شد. در آن زمان، سر الکس فرگوسن به هنگام آمدن این بازیکن گفت:

«ما مدّت زیادی بود که در حال مذاکره برای جذب کریستیانو بودیم امّا تنها چند هفته پیش بود که سایر باشگاه ها نیز به او علاقه مند شدند و به همین خاطر مجبور شدیم سریعاً برای جذب او عمل کنیم. تنها چیزی که باعث جذب او شد، ارتباط ما با اسپورتینگ بود که آن ها به همین خاطر به توافق چند ماه پیش مان احترام گذاشتند. او فوتبالیست بسیار بااستعدادی است؛ یک مهاجم دو پا که می تواند در تمامی پست های تهاجمی بازی کند: راست، چپ یا مرکز.»

علی رغم اینکه بزرگ ترین دستآوردهای او عموماً در مادرید به دست آمده اند، رونالدو همواره با علاقه خاصّی از دوران حضورش در انگلستان صحبت کرده است؛ بنیانی مستحکم که او میراث خود را بر آن بنا نهاد. احتمالاً وی هرگز آمدن اش را به اولد ترافورد فراموش نخواهد کرد. در آن لحظه، افراد بسیاری از استعدادی که یونایتد در ازای تنها 12/24 میلیون پوند قاپیده بود، باخبر نبودند امّا روزگار آن ها را باخبر کرد.

12- اوّلین عنوان قهرمانی در لیگ برتر در سال 2007

 

هر استعداد 18 ساله ای ممکن است فکر کند دنیا قلمروی اوست و می تواند هر طور که اراده اش باشد، در آن دخل و تصرّف کند امّا حتّی بهترین ها نیز باید برای آنکه تأثیرشان به شکلی حقیقی احساس شود، صبر کنند. رونالدو این مسئله را همان اوایل کار آموخت. او برای کسب اوّلین عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر انگلستان، نزدیک به چهار سال صبر کرد. فصل 07-2006 اوّلین فصلی بود که او توانست تعداد گل های اش را در لیگ برتر به دو رقم برساند (17) و علاوه بر اینکه در نقش بهترین عنصر تهاجمی تیم ظاهر شد، به کسب قهرمانی با اختلاف 6 امتیازی با چلسی، به یونایتد کمک کرد. به لطف تأثیر رونالدو، یونایتد نهمین قهرمانی اش را در 15 سال اخیر در حالی که دو بازی باقی مانده بود، تثبیت کرد و این اعجوبه پرتغالی به معنای واقعی ظهور کرد و سرانجام به جایزه ای که مدّت ها به دنبال اش بود، دست یافت.

11- شکستن رکورد نقل و انتقالات با پیوستن به رئال مادرید

 

ضرب المثل قدیمی «پول باعث چرخش دنیا می شود» در مورد تمام ورزش ها کاملاً صادق است. هر کس پول نقل و انتقالات و حقوق بیش تری بدهد، اغلب حکم‌ران خواهد بود. در تابستان سال 2009 بالأخره لحظه ای که همه انتظارش را می کشیدند از راه رسید و منچستر یونایتد با مبلغ وحشتناک 80 میلیون پوند، کریستیانو رونالدو را به رئال مادرید فروخت. در آن زمان، این بالاترین رقمی بود که برای یک بازیکن پرداخت شده بود. استقبال از او در برنابئو خود گویای همه چیز بود و نشان می داد که لوس مرنگوئس چقدر از خرید این ستاره هیجان زده بود، امّا اینکه گران ترین بازیکن تاریخ لقب بگیرید، لذّت خاصّ خودش را دارد. زین الدین زیدان، یوهان کرایوف و دیگو مارادونا تنها چند تن  از کسانی هستند که طیّ سال ها، این رکورد را جابه‌جا کرده اند و سال 2009، باعث شد تا رونالدو بیش از پیش به جایگاه جاودان آن ها نزدیک بشود ـــــ البتّه با این فرض که همین حالا هم در آن رده محسوب اش نکنیم.

 

http://www.axgig.com/images/63950262706860590417.jpg

 

 



تاريخ : سه شنبه بیست و یکم بهمن 1393 | 9:36 PM | نویسنده : علی | نظر بدهید

سی لحظه بزرگ در دوران بازیگری کریستیانو رونالدو (1)

 

باید مشخّص کنیم که «لحظه» کلیدواژه این قسمت هاست و ما دستآوردهایی که طیّ هفته ها و شاید ماه ها به دست آمده اند را حذف کرده و به جای آن ها خاطرات خاص تر، خوشحالی های پس از گلی که در خاطر مانده اند و سایر اتّفاقات را انتخاب کرده ایم. اگرچه این لیست رده بندی شده، امّا فقط خود رونالدو می تواند این کار را به درستی انجام دهد. حال می پردازیم به سی لحظه خاص و بزرگ در دوران بازیگری کریستیانو رونالدو.

30- بازکردن موزه کریستیانو رونالدو

 

 

 

برای بعضی، بازکردن یک موزه برای نمایش دادن دستآوردهای خود، کاری چیپ و حتّی خودپسندانه است. اما در دفاع از رونالدو باید گفت که هرچه باشد، او نیاز دارد تا در جایی این کلکسیون بسیار بزرگ از دستآوردهای طلایی و نقره ای اش را به نمایش بگذارد. وی در دسامبر 2013 به هنگام افتتاح این موزه در زادگاه اش در مادیرا گفت: «روز ویژه ای است، نمی خواهم چیز خاصّی را ذکر کنم. فقط می خواهم بیش تر ببرم و اگر توپ طلا از راه رسید، جای اضافی برای آن وجود دارد.» شاید این موزه را نماد خودپرستی تلقّی کنید امّا به هر حال، این مکان یادآور یکتایی این بازیکن است ـــــ هرطور صلاح می دانید آن را تعبیر کنید.

 

29- رونمایی از مجسّمه کریستیانو رونالدو در مادیرا

 

 

 

با توجه به نوع نگاه شخص به پدیده ستایش خدایان دروغین، شاید برپاکردن مجسّمه رونالدو در مادیرا حتّی از موزه نیز توهینی بدتر باشد. به هر روی این توتم، که در آن رونالدو به یکی از شیوه های خاصّ خود ایستاده و از برنز ساخته شده، نمایان گر عشق مادیرا به محصول خود است و رونالدو بی شک به خاطر خلقت آن احساس غرور خواهد کرد.

 

28- «آن» چشمک در جام جهانی 2006

 

 

 

بین فوق ستاره ها، یک گرایش مشابه وجود دارد و آن داشتن غرور و استعداد به طور توأمان است. رونالدو استثنا نیست. در سال 2006، سه فصل از حضور او در منچستر یونایتد می گذشت و بازی نیمه-نهایی با وین رونی و انگلستان، همه را هیجان زده کرده بود. امّا در حرکتی، که بعضی آن را یکی از حواشی به یادماندنی تاریخ جام های جهانی نامیده اند، رونالدو در اخراج وین رونی به خاطر خطا بر روی ریکاردو کاروالیو نقشی ایفا کرده و سپس به نیمکت خودی چشمک زد. او در آن زمان مردی جوان تر و احساسی تر بود امّا لحظات بزرگ همیشه مملوّ از شادی نیستند و این یکی ما را یاد جنبه شیطانی تر رونالدو می اندازد.

 

27- اوّلین بازی برای منچستر یونایتد

 

 

 

آیا چیزی نوستالژیک تر از قصّه آغاز داریم؟ شکّی نیست که این اسپورتینگ بود که رونالدو را کشف کرده و به عنوان استعدادی جوان پرورش داد امّا منچستر یونایتد کار اصلی را کرد؛ یک غول اروپایی که زمانی بخت خود را با خرید پسری از مادیرا آزمود. همانطور که همه آگاه هستیم، این بخت آزمایی نتایج فوق العاده ای داشت امّا همه این ها با حضور به عنوان یار تعویضی در دقیقه 60 در برابر بولتون وندررز در 16 آگوست 2003 آغاز شد. یونایتد به هنگام ورود او 0-1 از رقیب پیش بود و پس از 27 دقیقه، گل هایی از گیگز، اسکولز و نیستلروی نتیجه را چهار برابر کرد.

 

26- جایزه سر مت بازبی، مهر تأییدی بر شروع درخشان او در اولد ترافورد

 

 

 

مسلّماً سر الکس فرگوسن در سال 2003 می دانست که چه بازیکن بااستعدادی را به خدمت گرفته امّا اینکه او توانست در اوّلین فصل حضورش جایزه سر مت بازبی (بهترین بازیکن سال) را به دست آورد، نشان دهنده این است که هواداران نیز تحت تأثیر جادوی او قرار گرفتند. رونالدو طیّ شش سال حضور در انگلستان مجموعاً سه بار این جایزه را کسب کرد امّا آنچه چشم گیر است، مدّت زمان اندکی است که او برای تطبیق با لیگ انگلستان نیاز داشت. شاید در دنیایی دیگر، اگر او کم تر به حرفه خود تعهّد می داشت، هرگز به این سرعت به لیگ برتر انگلستان خو نمی گرفت.

 

25- اوّلین هت تریک برای رئال مادرید

 

 

 

رونالدو در تاریخ 5 می 2010 پس از ده ماه حضور در رئال مادرید، هر سه گل تیم اش را در برد 1-3 برابر مایورکا به ثمر رساند تا اوّلین هت تریک اش با لباس رئال را جشن بگیرد. اکنون حدود پنج سال از پیوستن او به لس بلانکوس می گذرد و اینکه امروزه بیش تر شاهد بازی های چند گله از او هستیم، نشان دهنده تلاش های او برای پیشرفت مداوم است.

 

24- تنها یک هت تریک در لیگ برتر

 

 

 

رونالدو هرچقدر هم استعداد بزرگی باشد، تنها 1 بار و آن هم در ژانویه 2008 در جریان برد 0-6 برابر نیوکاسل موفّق به هت تریک در لیگ برتر شد. هت تریک، همانطور که بزرگان این حرف را درک خواهند کرد، پدیده نادری است و فارغ از شرایطی که در آن حاصل شده، همیشه جایگاه ویژه ای در ذهن بازیکن حفظ خواهد کرد. بنابراین، اگرچه این هت تریک در شرایط خیلی خاصّی حاصل نشد، امّا کمک رونالدو به نابودکردن کلاغ ها مطمئناً جایگاه ویژه ای در خاطر او خواهد داشت.

 

23- جلب نظر سر الکس فرگوسن در دیدار دوستانه

 

 

 

منچستر یونایتد حتّی پیش از دیدار دوستانه فصل 04-2003 با اسپورتینگ لیسبون، به جذب رونالدو لینک شده بود امّا عملکرد او در آن دیدار عملاً تصمیم شیاطین برای جذب او را قطعی کرد. وی نتوانست گل زنی کند امّا از فرصت خود برای مدهوش کردن لشکری از شیاطین سرخ در 7 آگوست 2003 استفاده کرد و فرگوسن، که به تماشای بازی نشسته بود، قانع شد که این بازیکن استعدادی واقعی دارد. فرگی پس از آن تصمیم گرفت که او را برای خود می خواهد.

 

22- انتخاب به عنوان کاپیتان تیم ملّی پرتغال

 

 

 

هر بازیکن بزرگی الزاماً رهبری بزرگ نمی شود امّا رونالدو می تواند به خاطر آنکه طیّ شش سال و نیم اخیر تلفیقی از هر دو بوده، به خود ببالد. نکته چشم گیر آن است که وی وقتی در جولای 2008 بازوبند را از نونو گومژ گرفت، تنها 23 سال سن داشت امّا هیچ کس نمی تواند کاپیتانی او و الهام بخش بودن اش را زیر سؤال ببرد.

 

21- کمک به قهرمانی منچستر یونایتد در اف‌ای کاپ 2004

 

 

 

شاید نتوان میلوال را یکی از قدرتمندترین رقبای رونالدو در فینال های مختلفی که داشته محسوب کرد امّا آن قهرمانی در اوّلین فصل حضورش در لیگ برتر انگلستان، مطمئنّاً خاطره ای خاص برای این مهاجم 30 ساله محسوب می شود. وی در آن دیدار یکی از سه گل تیم اش را به ثمر رساند تا شیاطین با نتیجه 0-3 در ومبلی پیروز شده و اف‌ای کاپ را بالای سر ببرند.

 

http://www.axgig.com/images/19642490113126051811.jpg

 



تاريخ : سه شنبه بیست و یکم بهمن 1393 | 6:56 AM | نویسنده : علی | نظر بدهید

خورخه مندس: رونالدو بهترین و حرفه ای ترین بازیکن جهان است

 

رونالدو در تاریخ 5 فوریه 30 سال شد و عصر روز شنبه پس از دیدار برابر اتلتیکو مادرید جشن تولدش را برگزار کرد.
تصمیم رونالدو کمی برای هواداران رئال مادرید شوک برانگیز بود و باعث خشم بسیاری از آن ها شد. هواداران رئال عصبانیت خود را در صفحات اجتماعی از او نشان دادند.

مندس به Cadena SER گفت: " این آسان نیست که کریس رونالدو باشید. او به خاطر پخش شدن تصاویر جشن تولدش بسیار ناراحت شده است، آن یک جشن خصوصی بود.
رونالدو نمی توانست جشن تولدش را به تعویق بیاندازد. زیرا تمام خانواده و دوستانش آن زمان به مادرید آمده بودند، شدنی نبود حتی اگر به خاطر باخت برابر اتلتیکو مادرید نا امید شده باشد.مردم باید او را حمایت و کمک کنند، او بهترین و حرفه ای ترین بازیکن در جهان است."

 

http://www.axgig.com/images/65204452033946955913.jpg

 

 



تاريخ : دوشنبه بیستم بهمن 1393 | 2:7 PM | نویسنده : علی | نظر بدهید

کریستیانو رونالدو: هیچ جای تأسفی وجود ندارد؛ باید مثبت فکر کنیم

 

کریستیانو رونالدو پس از اینکه تیمش در دربی مادرید یکی از سنگین ترین شکست های چند سال اخیر را متحمل شد، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

 

- چه اتفاقی افتاد؟

در تمام زمینه ها از دفاع تا حمله بسیار بد بازی کردیم. امروز، روزی است که می خواهیم هرچه سریع تر آن را فراموش کنیم. رئال مادرید حق باختن 4-0 در برابر هیچ تیمی را ندارد. اما من حتی در این شکست هم برخی نکات مثبت می بینم. این شکست می تواند به ما کمک کند تا از اشتباهات خود درس بگیریم. ما هنوز صدرنشین هستیم اما می دانیم که درست تا روز آخر باید بجنگیم - به این ترتیب، چیز زیادی تغییر نکرده است. ما باید مثبت فکر کنیم. امروز ضربه سختی به ما وارد شد و همه ما کمی شوکه شدیم اما باید همچنان مثبت فکر کنیم، چرا که هنوز صدرنشین هستیم.

- چرا رئال مادرید چنین شکست سنگینی متحمل شد؟

چون ما از لحاظ روانی و جسمانی سرحال و آماده نبودیم، و این عقیده من است. اما این نباید بهانه باشد. اشتباهات صورت گرفته و حالا برای عوض کردن آن هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم. ما باید سر خود را بلند کنیم. هیچ جای تأسفی برای مان وجود ندارد - هنوز بازی های زیادی باقی مانده است و ما صدرنشین لیگ هستیم.

- رویکرد امروز تیم را چطور توضیح می دهید؟

نمی دانم چرا اینطور شد. ما نتوانسته بودیم در چند دیدار اخیر مقابل اتلتیکو آنها را شکست دهیم. قبلاً، اتلتی همیشه برای شکست دادن ما به زحمت می افتاد. چیزها تغییر می کنند و دوره های جدید شروع می شوند. رئال مادرید باید مثبت فکر کند و تیمی باشد که می شناسیم. ما تیم قدرتمندی هستیم و از نظر من بهتر از اتلتیتکو هستیم اما باید این را داخل زمین هم نشان دهیم. ما پیش خواهیم رفت و دوباره فاتح لیگ خواهیم شد.

- آیا شکستی به این دردناکی را به یاد می آورید؟

سه فصل پیش ما با نتیجه 5-0 مغلوب بارسلونا شدیم و آن هم لحظات سختی برای ما بود.

- آیا در کل تیم خسته به نظر می رسید؟

کمی خسته بودیم. تعدادی از بازیکنان پس از دیدار چهارشنبه شب مقابل سویا، فرصت کافی برای ریکاوری نداشتند. اتلتیکو نمی خواست بازی را به روز یکشنبه موکول کنیم اما این بهانه نیست - ما به اندازه معمول سرحال و آماده نبودیم.

 

http://www.axgig.com/images/68649700048995650034.jpg

 

 



تاريخ : دوشنبه بیستم بهمن 1393 | 2:6 PM | نویسنده : علی | نظر بدهید

کریستیانو رونالدو: رئال مادرید حق باختن 4-0 برابر هیچ تیمی در دنیای فوتبال را ندارد

 

کریستیانو رونالدو برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2014 میلادی که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت دو جلسه ای خود بار دیگر به ترکیب شاگردان کارلو آنچلوتی بازگشته است. پس از شکست سنگین امروز یارانش برابر اتلتیکو مادرید با قبول نمایش ضعیف لوس بلانکوس از اهمیت دیدار های آینده رئالی ها برای فتح رقابت های لالیگا سخن گفت.

"در تمام زمینه ها از دفاع تا حمله بسیار بد بازی کردیم. رئال مادرید حق باختن 4-0 در برابر هیچ تیمی در دنیای فوتبال را ندارد و ما باید هر چه سریع تر با درس گرفتن از اشتباهاتمان این مسابقه را فراموش کرده و به فکر بازی های آینده تیم باشیم.

"امروز چه از نظر آمادگی جسمانی و چه از نظر روحی - روانی در شرایط ایده آل نبودیم، اما این ها نباید بهانه ای برای چنین شکستی باشد. هنوز راه طولانی تا پایان فصل مانده و من هنوز هم اعتقاد دارم که رئال مادرید تیم بهتر و قدرتمندتری نسبت به اتلتیکو مادرید است. درست است که اگر بارسلونا برابر بیلبائو به پیروزی برسد اختلاف مان در صدر جدول تنها به یک امتیاز خواهد رسید، اما من نسبت به آینده تیم بسیار خوشبین هستم و می دانم که می توانیم در نهایت فاتح رقابت های لالیگا شویم."

 

http://www.axgig.com/images/43994452809605802676.jpg

 



تاريخ : دوشنبه بیستم بهمن 1393 | 2:5 PM | نویسنده : علی | 1 نظر

کریستیانو به دنبال هشتمین گل در هشتمین دیدار در خانه اتلتیکو...!

 

فردا راموس ، خامس ، په په ، مودریچ، مارسلو بازی نمی کنند اما کریستیانو بر می گردد. ستاره پرتغالی در ویسنته کالدرون امید اصلی رئالی ها خواهد بود . در غیاب ستارگان سرشناس تیم همه چشم ها به بهترین بازیکن جهان است.

کریستیانو پس از دو جلسه محرومیت به خاطر اخراجش مقابل کوردوبا به ترکیب رئال بر می گردد. او در 19 دربی خود 15 گل زده است . آمارش در کالدرون جالب است : هفت بازی ، هفت گل و یک هت تریک.

کریستیانو در ادو هفته اخیر به خوبی استراحت کرده است و آماده است تا تبدیل به ستاره اصلی تیمش در این بازی حساس شود.

 

http://www.axgig.com/images/62369663420224517912.jpg

 



تاريخ : جمعه هفدهم بهمن 1393 | 5:23 PM | نویسنده : علی | 1 نظر

بازی با اعداد با کریستیانو رونالدو...!

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید، امروز سی ساله شد. به همین مناسبت UEFA.com تصمیم گرفته سالروز تولد او را با اعداد و ارقام تبریک بگوید.

1: اولین گل رسمی وی در تاریخ 7 اکتبر 2002 در دیدار اسپورتینگ لیسبون در مقابل موریرنزه در لیگا پرتغال به ثمر رسید. وی در همان دیدار یک گل دیگر نیز به ثمر رساند.

 

2: دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان/جام باشگاه های اروپا از مرحله مقدماتی تا فینال با 72 گل.

3: برنده بیشترین کفش طلای فوتبال اروپا (به طور مشترک با لیونل مسی)

4: اولین بازیکنی که در فوتبال اسپانیا بیش از 50 گل در چهار فصل متوالی (در تمامی رقابت ها بین فصول 11-2010 تا 14-2013) به ثمر رساند.

5: یکی از تنها پنج بازیکنی که سه بار یا بیشتر برنده Ballon d'Or شده است.

 

6: حضور در شش رقابت بزرگ ملی: سه جام جهانی و سه جام ملت های اروپا.

7: شماره پیراهن وی در اکثر دوران حرفه ای اش.

8: بیشترین گلزنی متوالی در بازی های لیگ قهرمانان اروپا (فصل 14-2013).

9: بیشترین گلزنی در مرحله گروهی یک دوره لیگ قهرمانان اروپا (فصل 14-2013) (مشترک با لوییز آدریانو).

10: اولین بازیکنی که ده گل یا بیشتر در سه دوره متوالی لیگ قهرمانان اروپا (فصول 12-2011 تا 14-2013) به ثمر رساند.

 

11: سن او زمانی که به اسپورتینگ پیوست.

12: تعداد گل های او در 13 دیدار گذشته برای پرتغال.

13: تعداد فصولی که به عنوان یک بازیکن حرفه ای بازی کرده است و طی آن 463 گل برای باشگاه ها و کشورش به ثمر رسانده است.

14: تعداد بازی هایی که بین اولین و دومین گلش برای منچستر یونایتد انجام داد.

15: ماه های متوالی که موفق شد در دیدارهای خانگی خود در لالیگا از اکتبر 2013 تا ژانویه 2015 گلزنی نماید.

16: گل های اروپایی اش برای منچستر یونایتد، از مجموع 73 گل اروپایی اش.

17: رکورددار گلزنی در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا (فصل 14-2013).

18: سن وی زمانی که در تابستان 2003، با مبلغ 17.5 میلیون یورو از اسپورتینگ به منچستر یونایتد پیوست.

 

19: اولین بازیکنی که در مقابل تمامی 19 حریف خود در لالیگا در یک فصل مسابقات (12-2011) گلزنی کرد.

20: اولین بازیکنی که 20 گل در زمین حریفان در یک فصل لالیگا (فصل 11-2010) به ثمر رساند.

21: اولین قهرمانی او در لیگ قهرمانان اروپا با منچستر یونایتد در روز 21 می 2008 به دست آمد.

 

22: پیروزی هایی که با رئال مادرید در تمامی مسابقات در فصل جاری به دست آورد و وی موفق به زدن 28 گل شده است.

23: رکورددار بیشترین گلزنی در مسابقات جام ملت های اروپا در مجموع مرحله مقدماتی و نهایی مسابقات.

24: دومین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپای وی به همراه رئال مادرید موسوم به دسیما، در تاریخ 24 می 2014 به دست آمد.

 

25: پس از کسب آخرین جایزه بهترین بازیکنی جهانی وی گفت که احساس می کند که 25 ساله است.

26: تعداد گل های وی در لالیگا در اولین فصل حضورش در رئال مادرید (فصل 10-2009).

27: تعداد هتریک های وی برای رئال مادرید که یکی کمتر از رکورد آلفردو دی استفانو است.

28: شماره پیراهن وی در اولین فصل حضورش در تیم اصلی اسپورتینگ لیسبون.

29: سن او زمانی که با زدن دو گل در دیدار دوستانه مقابل کامرون در مارس 2014 با رکورد گلزنی پدرو پائولتا با 47 گل در تیم ملی پرتغال مساوی کرد.

 

http://www.axgig.com/images/61195076043343157030.jpg

 



تاريخ : جمعه هفدهم بهمن 1393 | 12:2 PM | نویسنده : علی | 1 نظر

کریستیانو برترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس شد

 

در یک نظرسنجی کریستیانو رونالدو عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس را از آن خود کرد.

در حقیقت ستاره پرتغالی روز پنجشنبه در حالی 30 سالگی خود را جشن گرفت که شش سال در منچستریونایتد حضور داشت که سه قهرمانی لیگ، یک قهرمانی چمپیونزلیگ و یک قهرمانی جام حذفی کسب کرد و در 292 بازی 118 گل زد و یک توپ طلا برد.

در این نظرسنجی رونالدو 24 درصد آرا را کسب کرد ، آنری 18 درصد آرا را بدست آورد و گیگز با 13 درصد سوم شد. کانتونا ، زولا، برگ کمپ ، جرارد ، شیرر، روی کین و پاتریک ویرا در رده های بعدی جای گرفتند

 

http://www.axgig.com/images/11315652898827889720.jpg

 



تاريخ : جمعه هفدهم بهمن 1393 | 12:2 PM | نویسنده : علی | 1 نظر

تشکر کریستیانو از تبریک های تولد ...!

 

کریستیانو از هوادارانش تشکر کرد و نوشت :” 30 ساله شدم. هر کاری کنم برای تشکر از پیغام های تولد شما کافی نیست. ممنون از حمایت هر روزتان.”

 

http://www.axgig.com/images/91410550474965718196.jpg

 



تاريخ : جمعه هفدهم بهمن 1393 | 12:1 PM | نویسنده : علی | 1 نظر

یادداشت پرز در ستایش از کریستیانو

 

فلورنتینو پرز به مناسبت تولد 30 سالگی کریستیانو رونالدو در یادداشتی برای روزنامه پرتغالی “ژورنال نوتیسیاس” فرستاد.

مدیر رئال نوشت : فرصت بی نظیری است تا بتوانم از عظمت یک بازیکن بی نظیر تجلیل کنم. کریستیانو سال به سال بهتر می شود و به سمت دستیابی به غیرممکن ها حرکت می کند.

پرز در ادامه نوشت : کریستیانو بازیکن بی نظیری است که به تاریخ رئال مادرید پیوسته است. او بازیکنی سیری ناپذیر است که همیشه به دنبال پیروزی ها و جامهای جدید است. مردی است که رویایش تبدیل شدن به بهترین بازیکن در بهترین تیم دنیاست.

پرز در ادامه اظهار داشت :رونالدو یک هم تیمی بی نظیر و فداکار برای باقی هم تیمی هایش است. او به خاطر کاری که برای پسر و خحانواده اش انجام می دهد ، به خانواده ، کار و پسرش است.

مدیر رئال در ادامه گفت:رونالدو آماری بی نظیر و رکوردهایی دست نیافتنی را ثبت کرده است و به همین خاطر تبدیل به یکاسطوره شده است. او هرگز از تلاش عقب نمی کشد. او مملو از تلاش و استعداد است.

 

 



تاريخ : جمعه هفدهم بهمن 1393 | 12:1 PM | نویسنده : علی | نظر بدهید

خورخه مندس: شما نمی توانید رونالدو با کسی مقایسه کنید چرا که رونالدو تا کنون بهترین بازیکن بوده و همیشه بهترین ورزشکار است

 

خورخه مندس، مدیر برنامه های کریس رونالدو معتقد است اگر باشگاه رئال مادرید بخواهد این بازیکن را به فروش برساند، چند باشگاه آماده اند تا برای انتقالش 300 میلیون یورو بپردازند.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید برای بار سوم موفق شد توپ طلای فیفا را به دست بیاورد و در حال حاضر از آمادگی بالا برخوردار است و به شکل فوق العاده ای در صدر جدول گل زنان لالیگا قرار دارد.

مدیر برنامه های رونالدو معتقد است هیچ تیمی مایل نیست برای خرید این بازیکن 1 میلیارد یورو پرداخت کند، اما در همین حال عنوان می کند چندین باشگاه هستند که حاضرند برای او 3 برابر پولی را که رئال مادرید برای گرت بیل به حساب تاتنهام واریز کرد، پرداخت نمایند. یعنی 300 میلیون یورو.

مندس به BBC Radio 4 گفت: "شما نمی توانید رونالدو با کسی مقایسه کنید. این بازیکن یکی از گران قیمت ترین افراد در جهان است. چرا که رونالدو تا کنون بهترین بازیکن بوده و همیشه بهترین ورزشکار است.

انتقال 1 میلیارد یورو (1000000000) غیر ممکن است، اما اگر باشگاهش قصد فروشش را داشته باشد، تیم هایی هستند که برای انتقال رونالدو 300 میلیون یورو بپردازند. او به من گفته که طرفداران منچستر یونایتد را دوست دارد، اما رونالدو قصد ندارد رئال مادرید را ترک کند."

 

http://www.axgig.com/images/65204452033946955913.jpg

 



تاريخ : سه شنبه چهاردهم بهمن 1393 | 9:35 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

مندس:رونالدو در بیرون زمین یک الگو برای کودکان است ؛هر بازیکن دیگری به جای او بود به جام جهانی نمی رفت

 

مندس، وکیل کریستیانو رونالدو گفت که این ستاره اگر این قدر حرفه ای نبود باید به علت مصدومیت هایش بیشتر استراحت می کرد و در ادامه گفت : مشخص است که اگر این قدر حرفه ای نبود بیشتر استراحت می کرد .اما او همیشه دوست دارد بازی کند.

وی در مورد حضور رونالدو در جام جهانی نیز صحبت کرد و گفت :هر بازیکن دیگری در شرایط او بود به مسابقات نمی رفت.

مندس در ادامه بیان کرد : رونالدو در بیرون زمین یک الگو برای کودکان است و رفتار روزمره اش یک الگو به شمار می رود.

مندس در مراسم معارفه نسخه پرتغالی خود شرکت کرده بود که دکو ، مانیش ، کاستینیا ، سیمائو ، پیشکسوتان سابق فوتبال پرتغال ، پائولو بنتو ، سرمربی سابق پرتغال ، ژرژ ژسوس ، سرمربی بنفیکا و ویلیام کاروالیو ، آدرین سیلوا و وژئائو ماریو ، بازینان اسپورتینگ حضور داشتند.

 

http://www.axgig.com/images/58534494423525348356.jpg

 



تاريخ : سه شنبه چهاردهم بهمن 1393 | 1:15 AM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

حکم نهایی اعلام شد: کریستیانو به دربی می رسد!

 

کمیته مسابقات حکم نهایی خود را در مورد محرومیت کریستیانو رونالدو اعلام کرد و بدین ترتیب ستاره پرتغالی رئال مادرید دو جلسه از میادین دور خواهد بود.

رونالدو دو بازی آینده رئال مقابل سویا و سوسیه داد را از دست می دهد و این فرصت را دارد تا در بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید حاضر باشد.

 

http://www.axgig.com/images/28895338141436035790.jpg

 



تاريخ : پنجشنبه نهم بهمن 1393 | 2:18 AM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

خاویر تباس:عذر خواهی رونالدو قابل تقدیر است

 

رئیس لیگ فوتبال حرفه ای اسپانیا، خاویر تباس، در مورد اخراج کریستیانو رونالدو در دیدار شنبه شب مقابل کوردوبا صحبت کرده است.

در جریان رویدادی که برای اهدای وجوه جمع شده توسط قهرمانان به مسابقه زندگی تعلق داشت، تباس گفت:

"این به من مربوط نیست [که بگویم چه محرومیتی باید در نظر گرفته شود]، و تصمیم گیری به عهده کمیته انضباطی رقابت هاست. من ترجیح می دهم بیشتر روی معذرت خواهی کریستیانو بعد از این حرکت تمرکز کنم. رفتار های غیر ورزشی برای لالیگا خوب نیست، و کریستیانو ورزشی عمل نکرد اما من همچنان به این حقیقت چسبیده ام که او معذرت خواهی کرده است. من دوست دارم به جنبه های مثبت نگاه کنم و از معذرت خواهی او قدردانی می کنم و این چیزی است که برای ما ارزش دارد."

تباس در پاسخ به سؤالی که راجع به بررسی های فیفا راجع به امضای قرارداد باشگاه ها با بازیکنان زیر سن قانونی و محرومیت بارسا از نقل و انتقالات بود، گفت:

"من برای اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد نگرانم. ما فکر می کنیم قوانین فیفا با قوانین اسپانیا و اروپا منطبق نیست و خواهیم دید که چه عواقبی دارد. درست است که باید از بازیکنان جوان مراقبت کرد، اما جایی که آنها می روند هم باید در نظر گرفته شود. ما در مورد سه باشگاه بزرگ صحبت می کنیم و من مطمئنم که رفتاری باور نکردنی با بازیکنان جوان صورت گرفته است، و باشگاه ها سزاوار هیچگونه مجازاتی نیستند، نه بارسلونا و نه باشگاه های دیگر."

 

http://www.axgig.com/images/97909896649846147174.jpg

 



تاريخ : چهارشنبه هشتم بهمن 1393 | 1:22 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات
ببه، بازیکن تیم کوردوبا: رونالدو انسان خوبی است؛ او بهترین بازیکن تاریخ است
 
 
ببه، بازیکن پرتغالی تیم کوردوبا که سابقه بازی در منچستر یونایتد را نیز دارد در پایان بازی مقابل رئال مادرید فاش کرد که کریستیانو رونالدو به خاطر برخورد با ادیمار، از وی عذرخواهی کرده است و مشکلی وجود ندارد.

ببه گفت: "کریستیانو قبلاً عذرخواهی کرده است، و این چیزی است که می تواند برای هرکس اتفاق بیفتد. چنین اتفاقی برای من هم رخ داده است و بازیکنان زیادی می شناسم که چنین لحظاتی را تجربه کرده اند. من کریستیانو را از زمان حضور در منچستر یونایتد می شناسم و می توانم بگویم که او یک دوست و انسان خوب است.

او بهترین بازیکن تاریخ است و اتفاقی که برای او رخ داد، ممکن است در لحظات پر تنش بازی برای هر بازیکنی رخ دهد."

 

http://www.axgig.com/images/96604279289856218997.jpg

 



تاريخ : یکشنبه پنجم بهمن 1393 | 6:31 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

ادیمار: رونالدو را بخشیده ام؛ او سعی نکرد من را مورد ضرب و شتم قرار دهد؛امیدوارم بهترین بازیکن در جهان باقی بماند

 

ادیمار بازیکن تیم کوردوبا از فدارسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده که محرومیتی را برای کریستیانو رونالدو در نظر نگیرند.

 برنده سه توپ طلای فیفا دیروز در دیدار برابر کوردوبا و در هشت دقیقه پایانی به خاطر ضربه زدن به مدافع حریف از زمین مسابقه اخراج شد. در گزارش داور بازی، این حادثه به عنوان رفتار "خشونت آمیز" توصیف نشده است و به نظر می رسد رونالدو با محرومیتی رو به رو نخواهد شد. ادیمار از فدراسیون اسپانیا خواسته که مجازاتی بیش از همان یک جلسه برای رونالدو در نظر نگیرند.

ادیمار به AS گفت: "من رونالدو را بخشیده ام و هیچ کینه ای از او ندارم. او سعی نکرد من را مورد ضرب و شتم قرار دهد. او به پاها و دهان من ضربه زد، نه چیزی بیشتر. منظورم این است کسانی که فوتبال بازی می کنند می دانند همه چیز در زمین مسابقه اتفاق می افتد.

رونالدو فقط باید بیشتر خودش را کنترل کند، نه چیز بیشتر. من نمی خواهم به او صدمه ای وارد شود و امیدوارم بهترین بازیکن در جهان باقی بماند."

قابل ذکر است که پس از این حادثه، کریس رونالدو به وسیله صفحات اجتماعی، از ادیمار عذرخواهی کرد.

 

http://www.axgig.com/images/86397781005388688104.jpg

 



تاريخ : یکشنبه پنجم بهمن 1393 | 6:28 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

عذر خواهی کریستیانو رونالدو به خاطر حرکتش در دیدار مقابل کوردوبا!

 

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از اینکه در جریان دیدار امشب تیمش مقابل کوردوبا با بازیکنان این تیم به طور ناگهانی درگیر شد و کارت قرمز داور را مقابل چشمان خود دید، در صفحه رسمی فیسبوک خود از این بازیکن و هواداران عذر خواهی کرد.

رونالدو بلافاصله پس از پایان بازی، در صفحه فیسبوک خود نوشت: "من از همه و به خصوص ادیمار به خاطر حرکت بدون فکرم در بازی امروز عذرخواهی می کنم."

 

http://www.axgig.com/images/97909896649846147174.jpg

 



تاريخ : یکشنبه پنجم بهمن 1393 | 6:25 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

مادر رونالدو:حال رونالدو خیلی خوب است و ناراحت نیست

 

دولورس آویرا، مادر رونالدو که گفته می شود عامل اصلی جدایی او و ایرینا بوده است در مورد حال روحی پسرش صحبت کرد.

وی گفت : حال رونالدو خیلی خوب است و ناراحت نیست. وقتی او خوشحال باشد من هم خوشحال هستم. دوست ندارم در مورد این بحث ها صحبت کنم.

دولورس در مورد ژرژ مندس صحبت کرد و گفت :برای خانواده ما خیلی مهم است و پدر خوانده پسر کوچک رونالدو به شمار می رود. خوشحالیم که این جا در کنار ماست.

 

http://www.axgig.com/images/77454557708562248882.jpg

 



تاريخ : شنبه چهارم بهمن 1393 | 3:13 AM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

مارکیسیو:رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است؛با توجه به ثباتش این را می گویم

 

مارکیسیو، بازیکن یووه در ستایش از کریتسیانو رونالدو گفت : سال گذشته مقابلش قرار گرفتم. بهترین بازیکنی است که مقابلش بازی کردم و بهترین در تاریخ است.

وی افزود: در مورد مارادونا و پله صحبت نمی کنم چر که فقط کلیپ هایشان را دیدم اما در مورد رونالدو با توجه به ثباتش این را می گویم.

 

http://www.axgig.com/images/53224949226004262390.jpg

 



تاريخ : جمعه سوم بهمن 1393 | 5:38 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

خورخه مندس: کریستیانو 10 سال دیگر هم می تواند در مادرید بازی کند؛همه می دانند که او بهترین مثال از یک بازیکن حرفه ای است

 

طبق گفته های خورخه مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو، این بازیکن می تواند تا 10 سال دیگر هم برای رئال مادرید بازی کند.

 این ماه ستاره پرتغالی سومین توپ طلای خود را نیز به دست آورد - دومین توپ طلای متوالی در زمان حضورش در پایتخت اسپانیا - اخیراً اظهار داشت که شاید احتمال انتقال به لیگ برزیل را نیز بررسی کند.

با اینحال، مندس متقاعد شده است که موکلش در سانتیاگو برنابئو بازنشسته خواهد شد، اما معتقد است که وی هنوز یک دهه دیگر نیز در پیش دارد و می تواند در بالاترین سطح بازی کند.

مندس به Marca گفت: "من تقریباً از این بابت مطمئنم، بله، او در 38 یا 39 سالگی آنجا بازنشسته خواهد شد، چرا که هنوز سال های زیادی برای ارائه کردن بازی خود دارد. همه شما می دانید که او بهترین مثال از یک بازیکن حرفه ای است که من می توانم اسم ببرم، او فردی است که فوق العاده از خود مراقبت می کند."

 

http://www.axgig.com/images/65204452033946955913.jpg

 



تاريخ : جمعه سوم بهمن 1393 | 5:30 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو:در حال حاضر تلاش می کنم تا پای چپ، شتاب و ضربات آزاد مستقیم خود را بهبود بخشم

 

مهاجم تیم رئال مادرید، کریستیانو رونالدو تأیید کرد که برای رسیدن به "کمال در تمام جنبه های ورزشی تلاش می کند تا به عنوان یک بازیکن فوتبال همچنان به رشد و پیشرفت ادامه دهد، و این شامل رژیم غذایی و رژیم های ریکاوری پس از بازی نیز می شود.

برنده توپ طلای سال 2014 در مصاحبه ای اختصاصی با مجله فرانسوی France Football داشت و نسخه کامل آن فردا منتشر خواهد شد، گفت: "اگر من قادر هستم که در طول فصل بیش از 60 بازی انجام دهم، به این خاطر است که مراقب خودم هستم. من خوب می خوابم، و تغذیه خوبی دارم. از این طریق من به دنبال کمال نیز هستم. اگر نه، نمی توان این ریتم بازی کردن را حفظ کرد."

این بازیکن 29 ساله اهل مادیرا کسی نیست که در پشت افتخارات و عناوین خود بنشیند و به طور مداوم دنبال پیشرفت فنی بازی خود است.

"من در حال حاضر تلاش می کنم تا پای چپ، شتاب و ضربات آزاد مستقیم خود را بهبود بخشم. من به تازگی موفقیت فوق العاده ای در این زمینه ها نداشته ام. می دانم که دوباره آن مهارت ها باز خواهند گشت. تنها مسئله این است که تواضع کافی داشته باشیم تا بدانیم بدون تمرین سخت، هیچ چیز پیشرفت نمی کند. کار کردن روی بازی خودم، راهنمای من است."

در رابطه با ستاره آرژانتینی بارسلونا، لیونل مسی، کریستیانو اشاره کرد که: "من مطمئنم که رقابت بین ما دو نفر، برای او هم یک عامل انگیزه دهنده است. این برای من، برای او و سایر بازیکنانی که می خواهند پیشرفت کنند خوب است. مسی چهار توپ طلا دارد و من سه تا. همه این ها برای دنیای فوتبال خوب است."

 

http://www.axgig.com/images/61195076043343157030.jpg

 



تاريخ : چهارشنبه یکم بهمن 1393 | 9:30 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو به اودگارد: تا چند سال دیگر تو باید به جای من گلزنی کنی

 

مارتین اودگارد به مدت 6 فصل آینده قراردادی با رئال مادرید امضاء کرده است و بازیکنان اشترومگادست، باشگاه این ستاره جوان نروژی، در مورد هم تیمی به زودی سابق خود، صحبت کرده اند.

طرفداری- بنا به گزارش AS، مارتین اوونستاد و گوستاو ویخیم، دو تن از هم تیمی های کنونی او، هنگام مصاحبه با TV 2 نروژ نتوانستند احساس افتخار خود از این انتقال را پنهان کنند:

"هفته گذشته مارتین با ما تمرین می کرد و هفته آینده با کریستیانو رونالدو تمرین خواهد کرد. ما باید خودمان را در تنگنا قرار دهیم، این فوق العاده خواهد بود که به نوه هایم بگویم با مارتین اودگارد هم تیمی بوده ام."

8 ژانویه اودگارد در کمپ تمرینی والدبباس همراه با تیم اصلی رئال مادرید تمرین کرد. یک روز قبل، او در جایگاه ویژه ورزشگاه ویسنته کالدرون حضور داشت و شاهد شکست 2-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری بود. او با هیجان زدگی به نروژ بازگشت و صحبت های خود با کریستیانو رونالدو را به هم تیمی های کنجکاوش تعریف کرد.

اوونستاد به TV 2 گفت: "او گفت که با کریستیانو صحبت کرده است و او گفته: 'در طی چند سال آینده گلزنی های متعدد من نیز متوقف خواهد شد و تو باید مرا پوشش دهی.'"

ویخیم افزود: "او به ما قول داده است که در تعطیلاتش به دیدن ما بیاید و بالعکس. وقتی شما رفیقی دارید که در مادرید بازی می کند هیچ چاره ای جز ملاقات او ندارید."

 

http://www.axgig.com/images/68649700048995650034.jpg



تاريخ : چهارشنبه یکم بهمن 1393 | 9:30 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو: فرد خوش شانسی هستم، چرا که بدون شک بخشی از بهترین رختکنی هستم که از ابتدای دوران بازی ام در آن بوده ام

 

فریاد غیرمنتظره کریستیانو رونالدو از شادی دریافت توپ طلای سوم بخشی از شوخی او با هم تیمی هایش در رختکن تیم رئال مادرید بوده است، و ستاره پرتغالی در مصاحبه اختصاصی با مجله فرانسوی 'France Football' که امروز منتشر خواهد شد، در این باره توضیح داده است.

طرفداری- بنا به گزارش MARCA، رونالدو گفت: "آن صدایی بود که ما همیشه برای جشن گرفتن گل ها ایجاد می کنیم. ما در سه سال گذشته گل ها و پیروزی های خود را مثل این جشن می گیریم. ما این کار را در بازی ها، تمرینات و همیشه انجام می دهیم.

البته، هرکسی درک نخواهد کرد که چرا این کار را کردم، اما فکر می کنم خوب بود. این روش من برای دخالت دادن هم تیمی هایم و به اشتراک گذاشتن این جایزه با آنها بود. آنها همیشه از من حمایت می کنند، هماطنور که من هم همیشه پشت آنها هستم. من فرد خوش شانسی هستم، چرا که بدون شک بخشی از بهترین رختکنی هستم که از ابتدای دوران بازی ام در آن بوده ام."

 

http://www.axgig.com/images/66291360083527060227.jpg

 



تاريخ : چهارشنبه یکم بهمن 1393 | 9:30 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو: با کمال میل می توانم در لیگ برزیل بازی کنم

 

برنده سه توپ طلا از تمایلش برای بازی در آمریکای جنوبی صحبت کرد و احتمال اینکه روزی برای پایان دادن به دوران بازی خود به آنجا برود را رد نکرد.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا و به نقل از Metro، رونالدو گفت: "کورنتیانس و فلامنگو دو باشگاه مشهور هستند و من با کمال میل پیراهن یکی از آنها را به تن می کنم. من دوستان زیادی در برزیل دارم بنابراین رابطه ام با این کشور خیلی خوب است. در رئال مادرید من با برزیلی های زیادی آشنا شده ام و کاکا یکی از افردای است که بیش از همه احترام قائلم.

این صحبت های ستاره 29 ساله باعث نا امیدی باشگاه منچستر یونایتد خواهد شد، تیمی که امیدوار بود تا روزی ستاره پرتغالی را به اولدترافورد بازگرداند.

 

http://www.axgig.com/images/13619242141293734740.jpg

 



تاريخ : چهارشنبه یکم بهمن 1393 | 9:29 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو هم جدایی از ایرینا شایک را تأیید کرد

 

مهاجم تیم رئال مادرید در مصاحبه ای با Associated Press [آسوشیتد پرس] اظهار داشت که هر دو طرف پس از پنج سال تصمیم گرفته اند که به رابطه شان پایان دهند: "پس از پنج سال آشنایی، رابطه من با ایرینا شایک به پایان رسید. ما درک کردیم که این تصمیم برای هر دو طرف بهتر است تا در این مطقع این گام را برداریم. من برای ایرینا بزرگترین شادی ها را آرزو می کنم."

اولین بار مدیر برنامه های مدل روسی جدایی این دو نفر را تأیید کرد: "می توانیم تأیید کنیم که ایرینا شایک رابطه اش با کریستیانو را تمام کرده است. او در طول رابطه شان خیلی به خانواده رونالدو نزدیک بود. هرگونه شایعه منفی در مورد رابطه ایرینا و خانواده رونالدو کاملاً اشتباه است و در جدایی آنها نقشی نداشته است. ایرینا هنوز صحبتی در این باره ندارد."

آخرین باری که این دو نفر در کنار همدیگر دیده شده بودند به تعطیلات کریسمس در دبی برمیگردد. حالا هر دو طرف پایان رابطه عاشقانه شان را تأیید کرده اند.

 

http://www.axgig.com/images/59510969151059844471.jpg

 



تاريخ : چهارشنبه یکم بهمن 1393 | 9:26 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

زیدان: کریستیانو توپ طلا های بیشتری برنده خواهد شد؛ کاری که او انجام می دهد، از سیاره دیگری است

 

این مرد فرانسوی به شدت از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما تمجید کرد و اظهار داشت که اکنون در کاستیا خوشحال است، تیمی که در فرم خوبی است.

کریسـتیانو: "او توپ طلا های بیشتری برنده خواهد شد. کاری که او انجام می دهد، از سیاره دیگری است. اگر او ادامه دهد، می تواند توپ طلا های بیشتری نسبت به مسی داشته باشد."

حرکت بنزما در دیدار مقابل ختافه: "او هم یک بازیکن مهم دیگر است. گاهی اوقات صحبت از تغییر شماره 9. رئال مادرید به وجود می آید و این اشتباه است. همه این صحبت ها اشتباه است. او بازیکنی نیست که سالی 60 گل مثل کریستیانو به ثمر برساند اما به لطف آرامش و بازی مرتبط خود با همه، همیشه بازی که تیم نیاز دارد را می سازد. بازیکنان بسیار معدودی در دنیا می توانند چنین کاری کنند. فکر نمی کنم که بحث ها بر سر شماره 9. تمامی داشته باشد اما برای من هرگز هیچ بحثی وجود نداشته است. او همیشه شماره 9. بوده است و فکر می کنم هواداران بنزما را دوست دارند."

لالـیگا: "بیایید امیدوار باشیم که پیروزی ها ادامه داشته باشند. آنها در مسیر درستی هستند اما هنوز هم خطرات بسیاری وجود دارند. بیایید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد."

مدرک مربیگری: "این موضوع حل شده است. من کلاس های مربیگری را در ماه می تمام خواهم کرد و می توانم بدون هیچ مشکلی مربیگری کنم. من فقط می خواهم مربیگری کنم. این چیزی است که دوست دارم و در حال حاضر انجام می دهم. من در مادرید هستم، خانه دوم ام. هدایت تیم اصلی در آینده؟ خواهیم دید. در حال حاضر من در کاستیا هستم و همه چیز خوب است. خواهیم دید که در آینده چه خواهد شد."

فرزندان: "همه آنها به خوبی در والدبباس تحت نظر هستند. آنها رفتار خوبی دارند. نمی دانم که آیا بازیکنان بهتری خواهند شد یا نه، اما آنها بچه های خوبی هستند."

ایسکو: "او مثل یک اثر هنری به نظر می رسد. هواداران خیلی از او راضی هستند و او ثابت می کند که خرید خوبی بوده است."

 

http://axgig.com/images/64121808133815900145.jpg

 



تاريخ : سه شنبه سی ام دی 1393 | 4:6 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

رونالدو سومین گلزن برتر تاریخ رئال شد

 

کریستیانو رونالدو در خارج از خانه در لالیگا 89 گله شد و رکورد رائول را پشت سر گذاشت. حالا او آقای گل تاریخ رئال در خارج از خانه است.

ستاره پرتغالی امروز رکوردش مقابل ختافه را به آمار بی نظیر 15 گل در 9 بازی رساند.

رونالدو در رئال 288 گل به ثمر رسانده است و از این حیث با سانتیانا ، سومین گلزن برتر تاریخ رئال برابری کرده است. حالا فقط دی استفانو و رائول بالاتر از او هستند.

 

http://www.axgig.com/images/92632196040661040556.jpg

 



تاريخ : یکشنبه بیست و هشتم دی 1393 | 6:51 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو:از سیاره دیگری نیامده ام؛ به نام تیم می خواهم از هواداران معذرت خواهی کنم

 

کریستیانو رونالدو پس از شکست 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید و حذف از کوپا دل ری، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

بـازی: "می دانستیم که آنها برتری دارند و بازی سختی خواهد بود. ما در اولین دقیقه گل دریافت کردیم. می دانستیم که ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد. نا امید کننده بود که آنگونه شکست بخوریم. من از نحوه بازیمان در نیمه اول خیلی راضی هستم. نمی توانستیم بهتر از آن بازی کنیم. ما مبارزه کردیم. خیلی بدشانس بودیم که در ابتدای هر دو نیمه دو گل دریافت کردیم."

حـریف: "اتلتیکو فوتبال جذابی ارائه نمی کند. آنها خیلی دفاعی هستند. آنها منتظر توپ های مرده اند، اما این برای آنها خوب جواب می دهد. باید به مربی و بازیکنان آنها احترام گذاشت."

هـواداران: "به نام تیم می خواهم از هواداران معذرت خواهی کنم و بگویم که متأسفیم، چرا که می توانستیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. به خاطر این حمایت ها و نحوه استقبال از اتوبوس تیم و ادای احترامشان به من سپاسگزارم."

رقـیبان: "اتلتیکو تیم هماهنگی است که سال های زیادی را در کنار هم سپری کرده اند. والنسیا بهتر می شود و حریفی است که باید مراقبش بود. و سپس رئال مادرید و بارسلونا است که برای تمام عناوین مدعی هستند. این برای لالیگا خوب است."

بهترین لحظات شما نیست: "گل ها همه چیز نیستند و بازیکنان نمی توانند همیشه در بهترین فرم خود باشند. اگر شما بازیکنی نام ببرید که همیشه در بهترین فرم خود باشد، من معذرت خواهی می کنم. من از سیاره دیگری نیامده ام. شاید در شرایط ایده آل نباشم، اما خواهم بود. مشکل زانو به گذشته مربوط می شود، من به بازی با درد عادت کرده ام. طی دو تا سه هفته دوباره خوب خواهم شد و تیم هم همینطور."

کوپا دل ری: "این به معنی کم کردن ارزش های جام نیست، اما لالیگا و چمپیونزلیگ خیلی مهم تر هستند. ما می خواهیم پیروز شویم، اما می توانیم نکات مثبتی هم از شکست ها برداشت کنیم. این به ما کمک می کند تا متمرکز شویم. گاهی اوقات خوب است که دو گام به عقب برداریم تا یک گام جلو برویم."

 

http://www.axgig.com/images/43994452809605802676.jpg

 



تاريخ : شنبه بیست و هفتم دی 1393 | 2:40 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو:شاید روزی پسرم برنده توپ طلا شود

 

ستاره تیم رئال مادرید دوشنبه شب در زوریخ برای سومین بار جایزه توپ طلا را به دست آورد، و در پایان مراسم در گفتگو با برنامه ‘El Larguero’ از Cadena SER اظهار داشت:

"در آینده می توانم ببینم که خودم توپ طلا را به پسرم تقدیم می کنم. من قبل از مراسم کمی عصبی بودم اما پسرم کم کم به سنی رسیده که درک کند پدرش واقعا کسی است. لحظاتی وجود دارد که شما در مورد سخنرانی فکر می کنید اما زمانی که وقتش می رسد، همه چیز را فراموش می کنید. من هیچ چیزی ننوشتم و ترجیح دادم به طور طبیعی صحبت کنم. هنگامی که مقابل میکروفن قرار گرفتم کمی عصبانی بودم."

رونالدو همچنین در ستایش از عملکرد لیونل مسی در بارسلونا نیز گفت: "او برای بارسلونا و فوتبال خیلی مهم است. او کار خودش را انجام می دهد و من کار خودم را. من همیشه رابطه خوبی با او داشته ام."

 

http://www.axgig.com/images/77454557708562248882.jpg

 



تاريخ : سه شنبه بیست و سوم دی 1393 | 7:1 PM | نویسنده : علی | آرشیو نظرات

کریستیانو رونالدو: رابطه فوق العاده ای با بیل دارم؛ در سال 2015 می خواهم روند قهرمانی های خود را ادامه دهیم

 

ستاره پرتغالی در دو بازی گذشته رئال مادرید ناراحتی خود از ستاره ولزی را نشان داده بود، چرا که بیل در موقعیت های تک به تک با پاس ندادن به هم تیمی های خود که در موقعیت بهتری قرار داشتند، فرصت گلزنی را از تیم گرفته بود.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، رونالدو در این رابطه به روزنامه نگاران گفت: "گرت خیلی برای رئال مادرید مهم است. در داخل زمین هرلحظه ممکن است واکنش های بی اختیار داشته باشید. این ها اتفاقاتی است که در هر مسابقه می تواند رخ دهد اما هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و رابطه ما فوق العاده است."

رونالدو سپس اظهار داشت که هیچ مشکلی با رئیس فیفا، سپ بلاتر و رئیس یوفا، میشل پلاتینی هم ندارد: "آنها عقاید خود را دارند و ما باید به آن احترام بگذاریم. همانطور که دوباره نشان داده شد، مردم، کاپیتان ها، و سرمربیان تیم های ملی افراد معتبری هستند، بنابراین در این رابطه آرام هستم."

رونالدو همچنین اشاره کرد که وقتی در سخنرانی خود پس از دریافت توپ طلا، گفت که می خواهد به چهار توپ طلای لیونل مسی برسد، "یک شوخی بوده است" و برای بردن این جایزه وسواس ندارد.

"من شیفته توپ طلا نیستم. هنگامی که شما به شدت کار و تلاش می کنید، پس همه چیز به طور طبیعی رخ می دهند و هرچیزی ممکن است. اولین چیزی که من می خواهم، کمک به رئال مادرید برای فتح عناوین قهرمانی است، این مهمترین چیز است. در سال 2015 می خواهم روند قهرمانی های خود را ادامه دهیم. می دانم که سخت خواهد بود اما ما با این امید زندگی می کنیم که همیشه می توانیم پیشرفت کنیم."

 

http://www.axgig.com/images/28644617968430983614.jpg

 

 

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, | 14:44 | نويسنده : محمدعلی عسگری |